Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

sobota, 26 lipca 2014

Troszkę prywaty..........

Kochani  naszło mnie na wspomnienia i chciałabym Wam
pokazać moją wieloletnią pasję.......KONIE
Chwilowo mam mały brak czasu na nią, ale już niedługo
teraz kilka fotek





Zdięcia pochodzą z malowniczej wyspy JERSEY gdzie spędziłam
cudowne 9 lat mojego życia, tam poznałam męża i odchowałam synka


.......tęskno za miejscem, ludźmi i wszystkim :(
mam nadzieję, że nie zanudziłam zdięciami
......a tu jeszcze mały widoczek z tej wyspy
pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny......

5 komentarzy:

  1. Cudowne konie!!

    Moim marzeniem jest miec wlasny dom i pare koni, najlepiej fryzow, ale nawet jak beda to koniki polskie to bede szczesliwa, bo beda moje. Mam nadzieje, ze nim sie zestarzeje uda mi sie je spelnic!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku jakie cudowne miejsce, nie wiem gdzie to jest ale wiem że jest tam uroczo. Konie.... to również pasja mojej córki aczkolwiek obecnie nieco zapomniana z braku czasu i miejsca w którym się znajduje. Kiedyś całe wakacje spędzała z konikami . Cieszę sie bardzo , że zobaczyłam Ciebie i Twojego synka. Bija od Was spokój i miłośc do koni, do siebie do miejsca.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia,cudownie spędzone chwile....będzie co wspominać :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Konie.... :)
    Zawsze chciałam nauczyć się jeździć konno, ale okazji brakło jakoś :(
    Ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń