Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

czwartek, 26 czerwca 2014

.......

Witajcie!!!!!
Wracam powolutku do Was nie obijałam się
udowodnię Wam to w kolejnych postach :)
W tym jednak troszkę się pochwalę.....
najpierw......ku mojemu zdziwieniu WYGRAŁAM CANDY
pierwszy raz i byłam niezmiernie zdziwiona i szczęśliwa
Candy organizowała Daria z Made By My Hands
zapraszam do Niej cudną biżuterię robi
DZIĘKUJĘ kochana prezenty cudne i koraliki
i bransoletka i słodkości pyszne
a oto co wygrałam

 ........i jeszcze dziękuję Anicie z Nitusiowe robótki
za zorganizowanie wymianki Wymianka z okazji Dnia Dziecka 
w której brałeam udział.
Moją parą była dekupagekinii z Moje małe decupage
oj Ona naprawde w małym palcu ma tę sztukę ozdabiania
ZAPRASZAM DO NIEJ JEST CUDA TAM ZNAJDZIECIE
a dostałam od Niej cudne rzeczy zdięcia niestety nie pokarzę
bo gdzieś w plikach zagineło ale było tam pudełko
ozdobione decupagem w samochody, które zarekwirował
synek, lalka, słodkości i cudne serwetki
DZIĘKUJĘ
a ja jej wysłałam pudełko z papierowej wikliny białe,
z czarnym wypełnieniem, kredeczki, malowankę,
trochę słodkości i przydasiów
mam nadzieję, że przypadły prezenty do gustu

a tak wygląda sam koszyczek


 mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i nie umarliście
z nudów
pozdrawiam Was serdecznie
i życzę spokojnej nocki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz