Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

czwartek, 1 maja 2014

Pary wymiankowe...

Witajcie!!!!!Dziś 1 maja więc wczoraj zakończyły się
zapisy do mojej TRUSKAWKOWEJ WYMIANKI......
pora ogłosić pary......
wszystkim którzy się zapisali bardzo dziękuję
 

a więc....

1 para
Kasia z Kasia w domu i ogrodzie
oraz
Magda Z z w domowym kąciku...

2 para
Justyna9ewa z some part from my art
oraz
Dotka z Rękodzieła Dotki

3 para
Millaneart z Millaneart
oraz
Aleksandra Sz z pinkuart handmade

4 para
siljia(ja) z o wszystkim/o niczym
oraz
Dolby z Zrób to sam by Dolby

5 para
Ania z I wyszło szydło z worka
oraz
Marta Górecka z prace ręczne mamy

6 para
szczęśliwy zakątek z szczęśliwy zakątek
oraz
Małgosia Porka z Nasza pasja coś z niczego

7 para
mój mały świat z Mój mały świat
oraz
mrumru z W pokoju na poddaszu


tadammmmm......pary rozlosowane
(po najechaniu na nazwę bloga powinno Was przenieść
do Waszej pary)



Zasady dla przypomnienia TUTAJ



Proszę o dotrzymanie warunków i
udanych WYMIANEK.....
pozdrawiam



4 komentarze: