Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

czwartek, 17 kwietnia 2014

Koszyczki....

Wielkanoc za progiem, różnorodność koszyczków
zachwyca. Ja też postanowiłam zrobić w tym roku
koszyczki dla najmłodszych w rodzince.
Mój synek zażyczył sobie niebieski, więc powstał taki
......mamy też dwie cudne panienki, które też zostaną
od cioci obdarowane koszyczkami.....
obydwa różowe w tym, że ozdobione innymi
kolorystycznie wstążkami
żółtą.......
różową.....
...a tu wszystkie razem....
wszystkie ozdobione serwetkami.....
mam nadzieję, że się spodobają :D
witam odwiedzających i nowych obserwatorów
dziękuję za każdy komentarz
pozdrawiam

1 komentarz: