Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

niedziela, 27 kwietnia 2014

Koszyczek-osłonka...

Witajcie kochani.....
Przypominam o wymiance u mnie, do zabawy
dołączyć można jeszcze tylko przez 3 dni!!!
            ZAPRASZAM!!!!
Do rzeczy........
Przyznam szczerze, że nie lubię być
zapraszana w gości z dnia na dzień ,
szczególnie jak nie mam nic gotowego...
Jednak tak się stało, a żeby nie iść z gołą butelką
zarwałam kilka godzin nocnych i powstał
koszyk osłonka.....skromna dekoracja z braku czasu,
ale myślę, że i tak nie najgorzej wygląda
pozdrawiam.....

1 komentarz:

  1. No jak jest to produkt jednej nocy to podziwiem , mnie się jeszcze cos takiego nie udało. Osłonka na winkao to u mnie z tydzień pracy :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń