Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

niedziela, 13 października 2013

Kosze......

                                       Witajcie kochani!!!!
                            Chwilę mnie nie było, ale regularnie zaglądam na
                            Wasze blogi i WOOOOOW   ciężko pracujecie :)
                         Ja chcę tylko Wam pokazać pierwsze moje koszyki,
                             które wykonałam dla mojej siostry do łazienki.
                           Kolory osobiście przez nią wybrane, wykonanie może
                           nie zbyt perfekcyjne, ale :D była zadowolona..........
                                           oceńcie sami...........




                                     POZDRAWIAM........

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne te koszyczki takie wiosenne:)))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, taka mięta orzeźwiająca! no i super motyw lawendy! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń