Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

sobota, 7 września 2013

Witam!!!

                                  Miło mi, że tyle osób tu zagląda
                                       i WITAM ich serdecznie.
                              Ostatnio trochę zwijałam rurek, ale udało
                                        mi się też coś wypleść.
                  Tak powstała moja PODKOWA, nie szalałam z ozdobami
                                bo sama podkowa ma nią być :D
                           Myślę, że wystarczy wstążka i mała buteleczka
                                       z napisem SZCZĘŚCIE!!!!
                                        Wyplotłam też wianki, które pomalowane
                                                 czekają na swoje ozdóbki :)
                                               POZDRAWIAM!!!!!

1 komentarz:

  1. Witaj!
    Piękne prace pokazujesz na swoim blogu :)
    Miło mi, że zapisałaś się na moje Candy :) Jednak żebym uwzględniła Cię w losowaniu, napisz mi proszę u mnie pod postem z Candy jako kto obserwujesz, ponieważ nie widzę wśród obserwatorów nikogo o nazwie siljia. Może obserwujesz pod inną nazwą?

    OdpowiedzUsuń