Drodzy odwiedzający. Zostawcie po sobie ślad w postaci komentarza, nawet małego . Dzięki temu mogę odwiedzić Wasze blogi. Dziękuję za zainteresowanie moją pracą. Pozdrawiam serdecznie =) MARTA
Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

kielich.....

                                                              Kochani!!!!
                                   Tak na dobranoc dorzucam jeszcze jedną prace
                                                   zrobioną jakiś czas temu
                                                  KIELICH KOMUNIJNY

                                                        z kursu Ani.  Dekoracja troche inna
                                                        ....winogrono u mnie nie zrobione z FIMO
                                                             tylko z kulek ulepionych z krepy.......
                                                mam nadzieje, że taka opcja też Wam się podoba.
                                                                                 :D
Ja właśnie zakończyłam prace na dziś
paluszki trochę poparzone,
ale będzie warto!!!!!!!!!
Dziękuje za odwiedziny......
..........i dobranoc!!!!

1 komentarz: